דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למילים שלכם יש כח - טעויות נפוצות בבניית ובקידום אתרים 

מאת    [ 07/08/2011 ]

מילים במאמר: 692   [ נצפה 1829 פעמים ]

למילים שלכם יש כח - טעויות נפוצות בבניית ובקידום אתרים

האתר שלכם מהווה נקודת מכירה משמעותית ביותר עבור העסק, ולעיתים – נקודת המכירה היחידה! הוא עובד 24 שעות ביממה, לא יוצא לחופשות ובדר"כ אין לו דרישות ייחודיות או אירועים משפחתיים (אולי ב- web3.0 התמונה כבר תשתנה).

אספנו עבורכם מספר טיפים ודוגמאות לבנייה נכונה ואפקטיבית יותר של אתרים שמאפשרת לגולשים למצוא את מבוקשם מחד, ומאפשרת לאתר לקבל תוצאות טובות יותר במנועי החיפוש מאידך.

עומס ומיקוד – ברור ומובן שהאתר שהעלתם לאוויר בעמל רב ובמאמצים רבים מסב לכם גאווה רבה. נתקלנו בלא מעט לקוחות שמרוב אותה גאווה, העמיסו על האתר ועל דף הבית שלהם כל כך הרבה חומר, מידע, אפשרויות ונושאים, שכבר לא היה ברור מה מטרתו המרכזית של האתר, מה הגולשים אמורים להפיק ממנו ומה אתם רוצים להשיג ממנו. נסו להישאר ממוקדים – אין בעיה להעלות לאתר תוכן רב ואיכותי, אולם שימו לב שממשק הגלישה נשאר נוח ואינטואיטיבי, ושהמראה לא יגרום לגולש שנכנס לאתר לסבול מעוויתות בגבה הימנית ולחפש בהיסטריה את כפתור ה- Back.

תוכן איכותי ובעל ערך – בהמשך לנקודה הקודמת, הקפידו על כך שהאתר שלכם יכיל מידע איכותי, רלוונטי ובעיקר, בעל ערך לגולש. האתר הכי מושקע בעולם לא ישכנע גולש אחד לבצע פעולה בה אתם חפצים אם הוא אינו תורם לו או מוסיף לו בדרך כלשהיא.

צור קשר – ציידו את הגולשים שלכם במספר דרכים ליצירת קשר עמכם ודאגו לפרסם זאת במספר מקומות בולטים באתר. טופס צור קשר, כתובת דואר אלקטרוני, מספר טלפון, פקס וכו', כל אלה מקלים על הגולש שכבר בחר להתעניין וליצור אתכם קשר, לעשות זאת בקלות. קחו אתם את האחריות ליצירת הקשר וודאו שאתם חוזרים אל הגולשים שהשאירו פרטיהם במהירות.

כתיב ודקדוק – אין דבר מרגיז יותר מלקרוא תוכן באתר ולהיתקל בשגיאות כתיב, טעויות דקדוק, פסקאות ארוכות ללא סימני פיסוק ועוד. זה מקנה תחושה של זלזול, חוסר השקעה וחוסר רצינות. אם אתם לא משקיעים מספיק באתר ובתוכן, למה שהגולש ישקיע זמן בכם?

מילות מפתח – דאגו להגדיר ולאתר מספר מילות ומונחי מפתח רלוונטיים לתחום בו אתם עוסקים וודאו כי קיימת התייחסות נאותה ומשמעותית לרוחב האתר לביטויים אלה. ניתן להשתמש בכלי מילות המפתח של AdWords מבית גוגל לאיתור מילות מפתח נוספות, פשוט הקלידו בגוגל: "כלי מילות המפתח".

עיצוב מוכוון מכירה/הנעה – וודאו שעיצוב האתר, ובעיקר עיצוב דף הבית, פורס בפני הגולש את מרכולתכם באופן הנגיש, המשכנע והשיווקי ביותר, כך שתנצלו את מירב הפוטנציאל שבשניות הראשונות של המפגש בין הגולש לבין האתר למיקוד תשומת הלב בשירותים או במוצרים אותם אתם מציעים, או בפעולה שברצונכם שהגולש יבצע.

שימוש נכון בתמונות – התמונות מהוות כלי יעיל למשיכת תשומת הלב של הגולש, אולם ניתן לנצלן גם מבחינת קידום אתרים. וודאו כי אתם, או בונה האתר שלכם, עושים שימוש בתגיות title (טקסט המופיע כאשר מרחפים עם העכבר מעל התמונה) ו- alt (טקסט המופיע במקרה וטעינת התמונה לא צלחה) לכל תמונה ותמונה, מנועי החיפוש מייחסים לכך חשיבות.

העין השלישית – היעזרו תמיד בעוד חוות דעת של חבר, בן משפחה, מכר או גורם מקצועי (לחוות דעת, ייעוץ וליווי מקצועיים אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר על פי הפירוט בתחתית הדף). כך תוכלו ללמוד על טעויות עיצוביות ומבניות הקיימות באתר וללמוד על דפוסי ההתנהגות במפגש עם אתרכם.

תוכן עדכני – נושא זה חשוב ביותר. דאגו לצייד את האתר שלכם בתוכן בעל ערך אך גם עדכני! אתר שעודכן בפעם האחרונה לפני המהפכה התעשייתית לא יזכה לדירוג מרשים בקרב מנועי החיפוש או בקרב הגולשים.

זיכרו - לקוח מרוצה יספר בממוצע רק ל- 5 מחבריו. לקוח לא מרוצה יספר לפחות ל- 20 מחבריו. ברשת – זה כבר בקנה מידה גדול יותר, נעשה באופן מהיר יותר והרבה יותר קל ונגיש ליתר הגולשים.

לחוות דעת מקצועית בחינם, ולייעוץ וליווי שיווקיים ומקצועיים אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו.

בהצלחה רבה,

אילאיל פודלישבסקי לביא

להיות1

www.lihiyot1.co.il

לא מוכרים רק מוצר, מוכרים תפיסה ושירות

להיות1 – מומחים בשיווק עצמי:



  • ייעוץ שיווקי לאתרים וכתיבת תוכן שיווקי לאתרים.

  • שדרוג קורות חיים מקצועי ושיווקי, הכנה לראיונות עבודה ולסימולציות.

  • ליווי אישי לבכירים, מיתוג, התאמה מקצועית של קורות החיים לדרג ולמשרה המבוקשים.


אילאיל פודלישבסקי לביא להיות1 - לא מוכרים רק מוצר, מוכרים תפיסה ושירות. www.lihiyot1.co.il


lihiyot1@gmail.com">href="http://www.lihiyot1.co.il/">lihiyot1@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב